What's new

Thursday, August 9, 2007

Sleeping zzz.

Dah malam dah, hari minggu ni selalunye saya buat aktiviti taik mata. Selalu saya tido dgn bantal busuk . Tp bantal busuk doremon saya dah hilang, Mummy puteko hantar dobi pastu org dobi tu hilangkan. Menci btol.
IPB Image
So puteko dah takde bantal busuk dah. boohoo.gif Tu yang puteko mogok lari dari rumah tido kat longkang tu. Tp tak kirala, tido tetap tido. Takde shooting drama hari ni. Selalu bz gak, Esok ada shooting cover filem Mata Emas. Filem lama saya la tentang kesah Pegawai RELA yang terdesak menjadi perompak. Saya jadi hero filem. Tunggu esok saya tampal sini. Ulang tayang film sempena raya.
IPB Image

Tentang bantal busuk doraemon saya tu, keciko dengan mitchi tak tau yg saya ade bantal busuk. Malule kalau diorng tau. Terutama si keciko tu kuat cemburu. Coz mummy saya lebih sayang kan saya. Maybe sbab Puteko kucing pertama kan. Lagipon saya tak banyak songeh.
Tak menyusah kan orang tua. Tu pasal lebih disayangi walaupon tak sehebat Mitchi si bulu tebal tu dan keciko si gediks.

Nampak tak gambor bawah tu, Keciko tu asik jeling saya jek. Menggoda la tuh. Boying btul. Cute le tu tu...tu....Tu gambar saya , Keciko dan kembar keciko , nama dia Paris Hilton. Sedih aaa, dia sakit demam, pastu tau-tau aje dia dah takde. I like her so much. Dia lucu dan baik hati. Tringat a kat dia. Sempat a kami makan bersama sepinggan tido sebantal. Tp tak sempat saya nak cakap yang saya jatuh cinta dengan dia. So sampai sekarang saya tak dapat lupakan Paris Hilton. No one can replace her in my heart. wub.gif
IPB Image
Uwek...Tengok a Mitchi tu asyik merengek-rengek manja jek dgn mummy kite.
IPB Image

No comments: