What's new

Thursday, August 9, 2007

Puteko macho cat

Ekor saya tu mcm kerepot-kerepot gulung. Saya tak suke sangat la. Tapi saya personally memang suka saya punya DADA dan saya punye telur sebab setompok itam. Cute. Kaki kiri sayepon ade tompok itam. Kira trademark masa lahir.
IPB Image

Tu gambar Puteko tengah slim. Time tu saya tak lalu makan sangat sebab tuan saya tuh tukar-tukar food saye pulak. Tp sekarang saya dah gemuk skit. Nak merempit kat luar pon dah tak selalu sangat, sebab satunya saya kena panjat tingkap yang tinggi. Tak larat nak bawak perut.

IPB Image

Saya memang suka pandang camera, Dah terbiasa kot. Nampak mata saya tu. Saya pakai spek. Kena pakai cermin mata ni sebab macam genius la kalau org nampak. Lgpon memang saya ni low profile kat Taman saya ni. Muka pon bekeng, Kena bengis sikit baru orang takut.Keciko lain la die gile glamor a.

No comments: