What's new

Friday, August 3, 2007

Mitchiko the Much.

Assalamualaikum dan salam sejahtera, saya mitchiko. Org kampung panggil saya mitchi. Dulu saya ni merempat kat Sungai Buaya.Kais pagi mkn pagi, kais petang mkn petang. Entah cam mana ada hamba Allah tu dukung saya time saya lepak minta sedekah kat depan kedai mamak. Waktu tu badan saya kurus gila macam Apek senario tu. Sian saye. Takda sapepon yang sudi memandang saya ni. Sekarang saya dah gemuk dan kacak.

IPB Image

Kawan baik saya Keciko, Dia lah yang mengajar saya cara melompat dengan btul. Nampak longkang besar tu? Kitorang tengah cari Puteko dalam tu. Tak ada pong.
IPB Image
Saya ni tak macam Keciko yg ramah tu. Saya lebih pemalu dan suka di dukung. Bukan apa, dulu mak saya buang saya kat tepi jln. So saya jadi seorang yang murung. Sekarang saya dah ceria la ada kawan macam keciko. Dia lincah la. I LIKE.

Ingat tak dengan Puteko tu? Diatu menci saya la. Saya taulah dia lebih macho dan misteri. Tp tak perlu la hinshh hinsh saya bila saya lalu depan dia. Kadang-kadang saya cuba la tegur die. Tapi dia lebih suka layan solo di longkang. Saya pon suka main kat longkang tp longkang kecik le. Berlatih dulu.
IPB Image
Puteko tu mcm bodyguard kami la. Nanti saya dah besar saya cita-cita nak jd mcm Puteko si Penjejak Awan tu.
IPB Image

No comments: